2011. szeptember 8., csütörtök

Vitaminok, amiket próbáltam az edzés során (P90X, Insanity)

Scitec Multi-Pro Pak:
Napi 1 adagot kell szedni, 1 adag 6 tabletta. Ezt nagyon is ideálisnak éreztem (nem volt akkora a fáradékonyság, jó volt a közérzet stb.), viszont az egyik legnagyobb darab tabletta az érdes felülete miatt állandó karcolást okozott nálam, ezért nem vettem belőle többet (2 hónapig szedtem).

Nemrég megújult, 7 tabletta lett belőle, még nem vettem belőle azóta, viszont a képek alapján pont azt tették át 1 helyett 2-be, amivel nekem is bajom volt, tehát nemsokára újra kipróbálom.

Megrendelhető itt: http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=6891



Scitec Monster 100 Pak:
Napi 1 adagot kell szedni, 1 adag 12 tabletta. Ennek a lenyelésével nem volt gondom, hiába sok, mindegyik tabletta, ha nagy is, könnyen csúszik. Ebben a sok vitamin és ásványi anyagon túl teljesítményfokozók és pörgetők is vannak (pl elég sok koffein), nekem túl sok volt, 1 dobozt sem tudtam végigszedni.

Megrendelhető itt:  http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=6882


BioTech One-A-Day:
Jelenleg ezt szedem. Reggel és este 1 db, olcsó, ennyit minimum kell szedni ennyi edzés mellett. Ez azt hiszem teljes mértékben megfizethető, 100 darab csak 2690 Ft, ha valaki nem szed semmit, ilyet legalább szedjen.

Megrendelhető itt: http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=3637

A shop.builder.hu-t amúgy minden más termékhez nyugodt szívvel ajánlom, gyorsan szállítanak, precízek, egyike a legprofibban működő hazai webáruházaknak (nem csak a témájában, hanem összességében)!

2 megjegyzés:

  1. A BioTech féle One-A-Day szimpatikusnak tűnik, valószínű gyakorlatba fogom ültetni, mert közel a 3. hónapom vége felé elkezdtem találkozni egy kellemetlen effektel, méghozzá hogy sűrűn fáradékony vagyok, de olyan szinten, hogy már sokszor állni is alig tudok, egyszer pedig rosszul lettem plyometrics közben. Remélem pontosan az a baj, amire gondolok.

    VálaszTörlés
  2. Közben a one-a-day úgy látom megújult külsőleg és belsőleg is, még nem rendeltem belőle mert nem fogyott el az előző, majd leírom az összetételbeli különbséget ha jön az új dobozból.

    Amit írtál olyanokat én is tapasztaltam, abban az időkben amikor nem szedtem egyáltalán vitamint...

    VálaszTörlés